Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2012 17:28 - Малко за мен
Автор: greyli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 485 Коментари: 0 Гласове:
1



 Реших да започна блог.С огледа на факта,че има толкова ужасно много,силно се съмнявам моя да се чете особено много,но все пак интернет е за споделяне,независмо от интереса( пример - facebook).Като за начало реших,че ми трябва поне малко представяне.Твърдо съм решила да запазя анонимността,така че много лични подробности няма да има.

На 16 години съм,живея в окръга на София.Мога без да се замисля да се нарека отговорен човек.Обичам семейството си и оценявам приятелите си,за мен не бройката е важна,а качеството,което ми се предлага.Обичам да чета книги,да се занимавам с животни,да се забавлявам и доста неща,които един тийнейджър обича ( въпреки,че често имам разминавания със тях).Против facebook съм поради много причини.Не уважавам и толерирам хора,които не уважават своите познати и роднини.Не обичам двулични,нагли и себични хора.
Вярвам,че ако се постараем,България без проблем може да стане едно по-добро място.Почитателка съм на различни списания - Joy,Cosmo,Top Gear и др.Вярвам,че материалното не е най-важното.Вярвам,че за да бъдеш харесван(независмо от какъв пол си) трябва да се правиш на някой друг.За малкото време,в което съм на света,съм разбрала,че фалша вече е толкова често срещан,че на хората до гуша им е дошло.

Това беше.Нищо особено.Нищо важно.Едно мение не променя света и все пак ако всички мълчим покорно пак не е добре,нали така?


Тагове:   начало,   въведение,   живот,   истина,


Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: greyli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21787
Постинги: 12
Коментари: 13
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930