Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2012 22:17 - За Родопите или къде искам да прекарам старините си!
Автор: greyli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 978 Коментари: 0 Гласове:
3



Преди около 10 дни отидох в Родопите.Сложна картинка,но накратко хората,при които отидох не са ми преки роднини.Прекарах повече от страхотно и реших,че е грехота да не споделя.Бях там само за 6 дни,но по-спокойна не съм се чувствала.
  Първо за тези,които имат нещо против хората,които живеят там.Да те са мюсюлмани,но преди това са хора,ужасно грешно е да се съди за човек по релогия,цвят на кожата и произход.Лошото е,че този расизъм и предразсъдъци аз го съзирам у иначе интелигентни хора.Както и да е - хората там са толкова по-добри от всички други българи,които съм срещала(особено от тези в София).Разбира се и те си имат издънки,но като цяло хората са направо великолепни,ужасно гостоприемни и не ти натрапват убежденията си.
  Използвах случая да отида до Ягодинската пещера.Първата ми при това.Хора такова нещо виждам за пръв път и съм удивена за пореден път от създаденото от природата.Беше си студеничко :),но се свиква.Ако някой още се чуди дали да я посети,давайте.
  Сега по по-сериозните теми,а именно защо искам да живея там ако доживея старините си,най-вече защо тези хора ми направиха такова впечатление.Както казах много добри хора,ще направят всичко да ти угодят.Там по улиците няма свободно разхождащи се животни(само някоя и друга кравичка ;).Аз обичам кучета и котки,но да видиш такова място без животни по улицата..лично за мен беше шок.И не там не ги отстрелват,както някои вече помислиха,просто когато някой има куче то стои на верига(което не е най-хубавото и все пак),ако не е на верига,то двора е заграден и няма как да скита,оттам няма как да прави или ражда бебета.Хората там се отнасят към животните,за които се грижат с много обич.Децата пък не са някакви разглезени изродчета,а са добре възпитани,още от малки им се казва какво може и какво не.Евалата за това нещо.
  Какво друго ме удиви ли?Например факта,че мога да си оставя чантата на 200 метра от мен,без надзор и никой няма да посмее да пипне.Къде точно в София някой е виждал такова нещо.Ако някой знае да ми съобщи,за да заживея там.Продуктите,които се продават по магазините са собствено производство,което пък от своя страна и права доста по евтини.Пример кг банани - 1лв,кг праскови - 90ст,кг краставици - 80ст и т.н.
  Много си мислят,че там няма работа,а истината е,че там безработицата е много по-малка например в сравнение със София.Общо двата цеха в околоята търсеха към 100 човека и това като се има на впредвид,че там малко са безработа така или иначе.Предлага се и надомна работа,чиято продукция се изнася за Гърция,също сравнително добре заплатена.На всяко семейство се полага по един камион с дърва,което нямам и идея колко кубика са това,но все пак аз не знам някъде другаде да ти ги дава някой даром.
  Докато бях там наистина по-спокойна не съм се чувствала.Сякаш всичките ти грижа са отвени от вятъра,с който си дошъл.Там хората живеят ден за ден.Не мислят какво ще правят след 1,5,10 години.Мислят как да се нахранят днес и как да имат работа за утре.Ако това не е живот кое е тогава.Ядеш екологично чиста продукция,прозвеждаш голяма част от нея,получаваш една не лоша заплата от около 500 лв(което за края не е никак малка).
  Поради тези причини а и много други бих желала да остана там.Лошото е,че е далеч от София,та не може да се ходи примерно всяка седмица само за уикенда,но все пак нямаше да е толкова вълшебно ако беше толкова лесно да стигнеш ... 
 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: greyli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21815
Постинги: 12
Коментари: 13
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930