Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2012 20:54 - Ех,тези тетрадки с поп фолк ''звезди''
Автор: greyli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1093 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 10.09.2012 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вчера,а може би онзи ден,случайно попаднах на някаква дискусия с учител и продуцент(предполагам на чалга клипове) и какво да кажа - меко казано бях потресена от коментарите.Накратко какво се случваше - бяха се събрали тримката(учителя,продуцента и водещата) и всеки представяше своето мнение за нещата,а именно правилно ли е на ученически тетрадки да има снимки на Азис и други чалга звезди.Всеки естествено си имаше свое мнение и за нула време настана суматоха.Продуценката твърдеше,че може би тези корици ще мотивират учениците да не пушат в тоалетните и да не се кълчат по масите.Учителя от своя страна смяташе,че това не е правилно,защото в институция като училището не бива да се допуска такова своеволие.А ето нещата от гледна точка на ученика изложена не много кратко.
Първо аз смятам,че една тетрадка или дадена снимка на корицата няма да ме накара да уча повече или по-малко.Аз съм Ок с идеята да има снимки на български ""звезди"",но до момента,когато те са облечени нормално и не им се подава всичко от всякъде,а това е много важен момент.Обяснявам,защото тази продуцентка каза,че в Америка на тетрадките били Риана,Мадона и т.н - да,но там те не са голи,не са ги снимали по време на клип само по нощница примерно,и това го казвам от опит,защото съм имала такива тетрадки.
Второ - аз пък мисля,че ако тези тетрадки имат някакво действие,то със сигурност не е подбуждащо към училище.Защо?Ами да кажем,че е заради факта,че повечето поп фолк звезди нямат кой знае какво образование,а на моменти то е фиктивно,така че смисъла доста се губи.Немалко от тях за спосори имат богати гаджете чичковци,което какво значи - независимо дали учиш или не,всичко зависи от това с какви ще се захванеш.Добре тогава по логиката на една средностатистическа девойка(разбирайите не особено умна) това какво значи - ""аз ако правя за разни хора това,което те искат,пак ще получа желаното без да си давам много зор в учението"".Е тогава за кво си говорим,за простотия до шия или ..Но по притеснителното е,че тези тетрадки са изкупени и сега се прави втори тираж.Хайде да се обзаложим,че поне 40% от изкупените са за деца под 14 годишна възраст - за какви родители си говорим изобщо?
И все пак и срещу този учител имам доста против,защото каза много глупави неща.Първото му твърдение беше,че родителите не упражняват достатъчно контрол,което аз не приемам,защото е грубо да слагаш всички по общ знаменател.Да,факт е,че от половината нищо не става,но иам и такива,които са истински загрижени.Другото което каза е,че едва ли не в училище трябва да се въведат задължителни униформи,да се забранят телефоните,грима и определени типове дрехи(ако училището е без униформа).На това негово изказване искрено съм се смяла,защото е просто глупаво,от където и да погледнея на нещата.Не мисля,че един човек ще стане по-разбран ако си промени начина на обличане(особено при забрана),начина по който се гримира.На мнение съм,че всеки избира как да изглежда.Униформите за мен са глупави.Ок разбирам,че те са за да се изравнят нещата между децата,но аз,която не мога да кажа,че се обличам със скъпи дрехи,предпочитам да съм различна,независимо от това,че не съм облечена в Puma,Nike,Adidas и всички останали марки за дрехи и обувки от глават до петите.
Не смятам,че днешните ученици трябва да се връщат на стандартите от преди 15 и повече години,когато ако си с лак или грим,без униформа и т.н не те пускат да влезеш в училище.
Накратко - тези тетрадки са пълен боклук,но не те са проблеми.При толкова много проблеми в българското училище точно за тетрадките ли се хванаха,въпреки че темата беше ""Има ли чалгата място в училище"".Лично аз не слушам чалга,не ми е приятно някакви разгонени ""кукли"" да ми пеят песни за раздяла,кой не ги бил заслужавал и т.н,но де факто това е техния избор,така както аз изибирам да слушам определена музика и да се обличам и държа по определен начин.Защо заради тези надути момиченца и момчета,изживяващи се като плейбои всички останали трябва да бъдат спирани и ограничавани?




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: greyli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21813
Постинги: 12
Коментари: 13
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930