Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2012 21:15 - Не на фейсбук!
Автор: greyli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2347 Коментари: 7 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ей колко мразя тоя фейсбук!Едно от най-тъпите неща в интернет.Защо за мен социалната мрежа НЕ струва?Първо много важно.От цялото това ""общуване"" в интернет,хората забравят реалното общуване.Да,скайп и други подобни също допринасят,но те са малко по умерени.Забелязала съм,че когато хората водят един разговор в него задължително се споменава фейсбук - кой какква клюка знае,кой с кого е, и т.н.Проблемът е,че някакси неусетно социалната мрежа подтиква хората да разкриват неща,които са прекалено лични и иначе не биха споделили с толкова непознати.От там се започват проблемите и както се казва ""Това,което си направиш,никой друг не може"".Колко са били изритани от работа заради фейсбук(в България не знам,но по чужбина това е нерядко явление),колко са скъсали с гаджето си,скарали са се с приятели и т.н поради забъркването на интриги в тази мрежа?Прекалено много бих казала!Разбирам,че живеем е дна много модерна епоха и промените са част от нея,но понякога точно иновативните технология допринасят за отдалечаването на хората.Второ - колко от приятелите си във фейсбук всъщност познавате?Ако Вие сте от тези,които добавят само приятели,които познават - ОК,но всички знаем,че 80%(че и повече) дори и непознават своите ""приятели;;.И какво се оказва - добавяте хора,които на по-късен етап знаят за Вас много повече,отколкото един непознат човек трябва да знае.Изключително лесно е за един престъпник да се добере до Вас и информация,която може да Ви навреди.Трето - ужасно много хора си избиват комплексите във социалните мрежи,особено толкова глобална колкото фейсбук.С колко хейтъри сте се сблъсквали.Много хора изпадат в депресии точно заради тази омраза,която се лее,защото нека признаем,че не ни се случва всеки ден непознати на улицата(примерно) да ти кажат аз не те харесва зарадит отва и това,а в соц.мрежа това се случва ПРЕКАЛЕНО често.
Аз не харесвам и нямам фейсбук.Не смятам,че е Ок всички да виждат полу-голите ми снимки,да знаят толкова много за личния ми живот,не желая да се създават интриги и в интернет от ""приятели"".Не желая да знам кой с кого и къде го е правил,да знам,че този прави купон там с еди кои си и как смятат да правят оргии.Пак казвам за мен фейсбук е глупост.Има много хора,които го харесват и аз нямам проблем с това,но не искам някакви да ме убеждават колко е хубаво да имаш фейсбук и как едва ли не аз съм лъда,че нямам.Да,съгласна съм,че в определени моменти фейсбук може да помогне и т.н.Но това важи повече за групи и организации,а не толкова за изпадналата в депресия кифла,защото видиш ли гаджето я било оставило и тя страдала.На никой не му пука момиче,вземи се в ръце.Не ми пука за разгонения пубер,на когото никой не връзва,нито за малката 10 годишна пикла,на която ѝ били разбили сърцето.FUCK OFF!Живейте си,споделяйте с приятели,семейство,но не разправяйте на някакви непознати,на които не им пука как трябва да им съчувстват.
Обръщам се към всички - имайте самоуважение,градето го на база дела,а не на това какво ви казват другите.В света ако искаш да постигнеш нещо,заради това,което си,не трябва да си кралица на красотата,да си фрашкан с пари,да караш Мазерати и всичко останало.Ако работиш здраво и си устремен в един момент всичко ще ти се върне!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Разумно момиче си,браво!
11.09.2012 21:36
Разумно момиче си,браво!
цитирай
2. анонимен - Социалните мрежи са право на избор, ...
11.09.2012 22:11
Социалните мрежи са право на избор, ако ти харесва си там, ако не ти харесват не участваш. Не мога да разбера какъв ти е проблема? Какво по-различно намираш тук където се опитваш да пишеш и да създаваш контакти? Тук няма ли злоба? А точно аргумента, че в реалния живот никой няма да ми каже истината, че не ме харесва за това и това, а в мрежата ще го направят, за мен е едно от най-положителните и качества, както и няма нищо лошо някой да сподели болката и тъгата си - тук редовно го правят в много по-смешни форми недодялана проза и лирика или може би не си забелязала? Не нападай хората, мислещи различно от теб
цитирай
3. анонимен - Съгласна:)Откъде ще знам за вел...
11.09.2012 23:22
Съгласна:)Откъде ще знам за великото прелитане на океана на моя приятелка от детинство,за глупавите клакьорки,пак съученички, вече с окончания -оф или ов,според задморската традиция.
За всичките им дребнави тежнения подкрепени със снимки и олигофренските коментари под тях:)
цитирай
4. анонимен - подкрепям!
11.09.2012 23:25
точно по същите причини никога не съм се регистрирал във фацето.)
тъпите овци от стадото гледат в чуждата паница и за тях най-голямото постижение е да имат профил.
баси грандоманщината и липсата на мисъл.
цитирай
5. greyli - До анонимен номер 2
11.09.2012 23:38
Едва ли ще го видиш,но не съм нападала никой директно,не го правя,защото видиш ли всички трябва да изглеждаме и да мислим еднакво.Повечето,които пишат или имат блог,пишат за неща,които ги интересуват и вярват в тях.Колко често споделят лична информация в сравнение с фейса?Всеки може да си споделя тъгата,болката и каквото иска,но защо точно с непознати?Така или иначе постваш във фейсбук и всички ще го видят,де факто ти си ОК всички да го видят (евентуално твоето семейство и приятели),но не и да говориш с някой от тях.И я ми кажи колко точно от постовете и снимките са смислени.Да,признавам,че не може винаги във всичко да има смисъл,но все пак снимки,всяка от която е еднаква са изключително смислени.Злоба има навсякъде,но не можеш да не признаеш,че в социалните мрежи направо е ад.Сега друг е въпроса,че от половината във фейсбук нищо не става,но все пак то и в реалния живот е така .. тъй че...
цитирай
6. анонимен - ако фейсбук е нещо лошо, какво да ...
12.09.2012 10:09
ако фейсбук е нещо лошо, какво да кажем за блог.бг? : )
цитирай
7. greyli - клип
13.09.2012 21:02
Позволявам си да дам линк : http://vbox7.com/play:5af074c8ec

Много добре излюстрира част от нещата,които искам да кажа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: greyli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21791
Постинги: 12
Коментари: 13
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930