Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2012 21:25 - 17 септември
Автор: greyli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 791 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 14.09.2012 00:05


 Мм да.Идва денят за училище.Някои се кефят(тези дето ще са 1 или 12 клас),а други не(почти никой всъщност).Искаме или не искаме училището идва,независимо дали си дете или родител.Естествено както ВСЯКА година в повечето форуми(особено teenproblem.net) се появиха теми от рода : С какво да съм облечена?Каква да ми е прическата?А маникюра?Дали ако съм на токчета и нося екстеншъни ще е пресилено?
ОК истината.На никой,ама на абсолютно никой не му пука как ще са облечени всички останали.Важно е как ще си облечен единствено ако имаш някакво по-специално участие в това ""събитие"".Мога да кажа,че съм момиче,което се поддържа и се старае външния вид да е добър,но на този ""празник""(понеже някои наистина се вживяват в деня) не виждам какво му е специалното.Ставаш,обличаш нормалните си дрехи,правиш там каквото правиш попринцип и излизаш.Не за друго,ами защото наистина никой не го интересува дали ще си по спортна тениска или с официално рокля,маратонки или 15 см токчета,с вързана коса или на някви букли,които са отнели 1 час време.Единствените,на които евентуално ще им пука са групата на лигличките,за които външния вид е всичко и винаги ще бъде.И другото,което е - след като момиченцата (че и момчетата) са се наточили много здраво,тя милата (някоя наперена изтупала се все едно ѝ е сватба) идва и ми обяснява как на тия токчета било толкова удобно,нищо че едвам ходи,как с тези дрехи и било перфектно,нищо че трепери,ама то една поличка дълга 10тина сантиметра не топли много много.
Де факто момичета и момчета(ако изобщо някой чете) не отдавайте такова голямо значение.Станете,облечете се и излезте.Не е нужно едно момиче да стана 3 часа преди да трябва да излезе за да изглежда нормално.Плюс факта,че 17 се пада понеделник,което значи да се готвите за пълен ден,а не за 30мин и после вей г*за.Аз лично отивам на училище не на ревю.Много е хубаво да изглеждаш добре и всичко останало,да радваш окото за по-просто,но това не означава,че винаги трябва да изглеждаш като излязла от филм.Доста е смешно да видиш как едно 15 годишно момиче на 15 см токчета и с няква рокля,която не ѝ стига до никъде,се качва на автобуса.Да определено ми е много готитно такава да се качи в същия автобус,на който аз съм се качила, и при най-малкото неочаквано движение тя да се лепва до мен.Отблизо естествено си е направо страшна,косата пък да не коментирам,че гнездо мога да свия без проблем,не малко не са чували за такова нещо като лична хигиена или дезогорант и т.н.Някой може ли да ми обясни нещо?Като тия момиченца се имат за голямата работа защо полагат усилия само отдалеч да изглеждат нормални.Не е особено трудно да се изкъпеш и напарфюмираш.Да то в градския всякакви ги има,но щом претендираш да си голямата работа би трябвало да се грижиш за всички фротнове,а не само за видните.
Както и да е,отклоних се,но мисълта ми е,че всички придават прекалено голяма важност на неща,които всъщност са нищо.Същата работа е и при завършването.Всяка втора, с нейните дружки,ред сълзи,ред сополи.Все едно никога повече няма да се видите.Ако този човек значи нещо за теб,това че няма да сте на училище не значи,че не можете да се виждате.Никой не може примерно мен да ме види на завършването някаква ревлива и сополива,все едно кой знае какво се е случило.Отивам за последно по задължение,а не да прегръщам някви дето не ми е зор за тях.
Както и да е.Развих темата
Хубава вечер!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Темата е развита много добре. Имаш ...
13.09.2012 22:11
Темата е развита много добре. Имаш собствена достойна позиция. Добър език. Допускаш малко правописни грешки. За краснописа - нищо не добавям. Успех през новата учебна година!:)
цитирай
2. greyli - Благодаря!
14.09.2012 00:03
Наистина благодаря!Колкото до правописа :D някой път по-грамотно от друг,но с времето да се надяваме ще усъвършенствам езика близо до перфектното.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: greyli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21804
Постинги: 12
Коментари: 13
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930