Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2012 23:21 - Здравословно хранене и начин на живот - част 1
Автор: greyli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 738 Коментари: 0 Гласове:
0



 От около година и половина живо се интересувам от здравословно хранене и начин на живот,но от около 1 месец наистина се старая да се храня здравословно.Честно да си кажа нещото,което ме подтикна да започна беше една книга - ""Ензимният фактор"" на Хироми Шиния.Книгата я имах в електронен вариант,но трудно се чете на компютър и реших да си я купя.Прочетох я и наистина се замислих сериозно.Книгата силно я препоръчвам,защото ако сте достатъчно отворени към нова информация,тя ще ви отвори очите.
В следващ пост ще се опитам накратко да обобщя книгата и нещата,които правя и поне за мен имат ефект.Започнах и да се храня здравословно поради факта,че от както започна учебната година при мен се появи хронична умора.Имало е дни,в които съм ходела на училище като зомби.Кафе не не пия,но в някои дни бях много зле и имах чувството,че заспивам докато съм в автобуса,а после и в часовете.Другото нещо беше,че като цяло бях забатачила положението и бях качила килограми.Аз попринцип съм слаба и някой и друг килограм не е голяма работа,но да качиш 3кг за 2-3 месеца поради нездравословна храна и залежаване също не е добре.
И така за един месец ( даже няма и толкова) аз се опитах да спазвам тези неща,за които докторът пише и мога да кажа,че резултат има.Движението не съм го увеличила,просто защото аз като цяло си се движа.
Клетките в цялото тяло се обновяват за 120 дни (или 160,нещо такова),смятам да изчакам дамине този период и да видя дали тази промяна е перманентна или просто така е дошло.
Променит,които виждам към момента са:
1)Умората намаля значително,макар че не е напълно изчезнала
2)Стомаха ми стана много по редовен(а преди имах големи проблеми и помагаха много малко неща
3)Ноктите,косата ми са по-здрави без допълнителни добавки.
4)Екземата ми е по-добре,въпреки че попринцип през зимата се обостря
5)НЕ се задъхвам толкова при тичане

Към момента са тези,а имам подозрения и за някои други,но искам да изчакам и всичко да се потвърди.
Поздрави!



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: greyli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21825
Постинги: 12
Коментари: 13
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930