Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2012 17:38 - Цялата седмица..
Автор: greyli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 452 Коментари: 0 Гласове:
1



 Първата седмица от учлището - супер,пей сърце.Очаквайки и втората да е лека не си давам много зор.Е да ама не.Неочаквано всички са се разбързали да се правят нчкви входни и глупости.О,значи е много нормално за 5 дни да имаш 6 входни.Ама разбира се и това,че си скъсах от учене събота и неделя не помогна особено.След 1 седмица като излязат резултати пак ще има изявления от типа : Ама как така не сте се справили?Ние нали правихме преговор?Вие къде бляхте?
Ама естествено,защото един час преговор е тооолкова много.И най ги обичам като започнат да се правят на интересни.Това било такова,онова такова,как не сме го разбирали,то е толкова лесно.Е как няма да ти е лесно като преподаваш едно и също от 15+ години.Аз ако се занимавам е едно нещо толкова време и на мен ще ми е лесно.Не мога само да разбера защо си мислят,че само техните предмети са супер важните,интересните и т.н.Честно - толкова задъбочена физика,химия,география и биология няма да ми потрябват,освен ако не се занимавам с това в бъдеще.Само дето едно е да имаш общо познания,съвсем друго е да учиш неща,които в практиката няма да ти помогнат.Аз от училището искам да науча нещо,което в един момент ще ми помогне.

Както и да е!Кратък пост,много глупости :)



Тагове:   училище,   седмица,   входни,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: greyli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21800
Постинги: 12
Коментари: 13
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930